نینی عاشق و نینیش و باباش

19 هفته و 4 روز

1392/8/5 13:40
نویسنده : نینی عاشق
229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلامniniweblog.com

سلام عشق گشنگم سلام عمرم سلام جونمniniweblog.com

مامانی اومدم بگم چقدر حس بودنت خوبه چقدر این تکونای کوشولویی که سه هفتس حس میکنم

برام شیرینه اینا نشونه ی سلامته توئه مامانی عاشقتممممم ینی عاشقتیممممممniniweblog.com

مامانی زندگیمون با وجود تو کلی رنگ و بو گرفته بودنت بهترینهniniweblog.com

کوشولوی خوردنیه من نفسم همه کسم یه هفته گذشتو من فقط اذیتت کردم میدونم خیلی سخت

بود برای خودمم بدترین روزا بود ببخش منو مامانی niniweblog.com  قول میدم دیگه تکرار نشه باشه مامانی؟؟؟

مامانی ٤ شنبه تکونات کم شد و من کلی ترسیدم و به باباش گفتم و رفتیم سونو خدارو شکر که دخمل

مامان خوب خوب بود niniweblog.com از سونو اومدیم بیرونو دخملی تکون خوردی خخخخخ

اینو بگم که دخملی مامان مثل من عاشخ مهمونی و شلوغیهنیشخند

جمعه خونه ی عمه بیتا بودیم کلی خوش گذشت و شما گل گلی من کلی ورجه وورجه کردیبغل

ولی بازم دیروز و امروز داری کمتر تکون میخوریاااااابازنده خوووو مامانی گونا دالم دیگه زود زود تکون بخور

دیروز کلی ترسیده بودم باباشم هی دلداری میداد و میگفت نینیشی خوبه تکون میخوره نمیفهمیمنتظر

خلاصه که اخر شب بود که تکون خوردیniniweblog.com وقتی به باباش گفتم گشنگگگگگگ خوشحالی از

چشاش میبارید میگفت دیدی گفتم دیدی گفتم تکون میخوره  کلی خوشحال شدم میدونم باباش عاشقته

ولی واقعا دیشب حسش کردم قلب

مامانی هرروز برام بیشتر تکون بخور باشه؟؟؟؟ماچقربونت برمممم دخملکمممممم گلپرکمماچ

خوب دیگه زیادی نوشتم خخخخ ولی کلی حرف دارم هنوز برات که بعدا میگم بهت

راستی فردا هم وقت دکی داریم بریم ببینیم چی میگه مژه فقط خدا کنه وزنم زیاد نشده باشه یا اگه شده

کم زیاد شده باشهنگراناسترس

خدایاااااااااا خواهش میکنم ازت این روزا رو به همه منتظرا بچشون ای خدا دامن همه منتظرارو سبز کن

خدایا همه چشم انتظارارو از چشم انتظاری دربیار امین

خدایا بخاطر همه چیز ممنون خدایا تو نینیشمو دادی خودت حفظش کن خدایا سالم برسونش ببلم

خدایا راضیم به رضای تو هرچه صلاحه خودته منم قبولش دارم عاشقتممممممممممم خداااااااااااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)