نینی عاشق و نینیش و باباش

بدون عنوان

1392/9/26 15:53
نویسنده : نینی عاشق
298 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل من

سلام عشقم سلام جونم نفسم عمرم

مامانی الان کجایی؟جات خوبه عسلم؟

مامانی دلم خیلی زیاد گرفتههههههههه اخه تو کجا رفتی نانازم؟؟؟

اخه چرا رفتی؟؟؟

همش میگم من مقصرم من باعث شدم تو بری مامانی خوب دلم گرفته تو چرا نیستییییییییی

مامانی چی میشد میموندی برام؟؟

دلم هرشب بهونه میگیره ولی بخاطر باباییت نمیتونم بروزبدم درونم چی میگذره 

مامانی داغووووووووونم من تورومیخوامممممم دوست دارم 

یاد شب اخر باهم بودنمون دیوونم میکنه مامانی اون شب بیشتر از همیشه تکون خوردی که سیر بشم از 

تکون خوردنت و الان دلم نخواد تکون بخوری؟؟؟ مامانی دلم میخواد تو دلم باشی دلم میخواد تکون بخوری

اخ که شب اول که اومدم خونمون چقدر دلم گرفته تر از همیشه بود اخ که چقدر گریه کردم و وقتی باباییت

گفت گریه نکن چقدر بد باهاش حرف زدم اون طفلی هم دلش گرفته بود ولی من میخواستم حداقل یکم

بغضم کم بشه مامانی وقتی دوشب پیش رفتم امامزاده شاه عبدالعظیم چقدر دلم اروم گرفت اخ که چقدر

بغضم کم شد خوب شد که یه دل سیر گریه کردم اونجا 

مامانی همه میگن گریه نکن مگه میشه همه ارزوهام باتو بود همه خواسته هام برای تو بود مامانی 

چجوری دلشون میاد بهم میگن فراموشش کن اخه؟؟؟؟؟؟

امروز خاله لیلا زنگ زده بود حالمو بپرسه میدونی پشت تلفن اشکام میومد ولی خودمو خوب نشون 

میدادم؟؟ میدونی قرار بود یه ماه بعد نفس کوچولو تو بدنیا بیای و هم بازی هم بشین؟؟ میدونی چقدر 

سخت بود برام ازش بپرسم گل کوچولوت چطوره؟ میدونی چقدر حرف زدن باهاش برام زجر اور بود؟؟؟

مامانی سخته نبودنت سخته من باشم و تو نباشی

عشق من کاش میدونستم کجایی کاشششش

همش میگم من کشتمت الهی برات بمیرمممممممم مامانم الهی برات بمیرم گل من کاش من بجات 

میمردم یسنا خانومم گل کوچولوی خوشملم دوستت دارممممم مامان منو ببخششش قربونت برم

یسنا مامان دارم یاد میگیرم فقط تو تنهاییام گریه کنم برا نبودنت دارم یاد میگیرم وقتی بابات میاد خودمو

خوب نشون بدم دارم یاد میگیرم گریه هامو هرطوری هست بپوشونم که کسی نبینه و نفهمه 

مامانی منو یادت نره گلکم توروخدا یه موقه ها بیا به خوابم گل من منو ببخششش که مامان خوبی نبودم 

برات

 

خدااااااااااااا گله دارم از خودم خدا من باعثش بودم؟؟؟ من دخترمو کشتم؟؟؟ ایییییییییی خدااااااااا دلم پره

این بغض لعنتی داره قفسه سینمو میشکنه خدا به دادم برس خدااااااااااا

خدا جونم من بنده بدی بودی برات میدونم خدا دیگه تحمل ندارم دیگه سخته زندگی سخته بد باشمو 

خودمو خوب نشون بدم سخته بخاطر بقیه غممو قایم کنم سختهههههههه خدایا کمکم کن

نمیخوام خاطره ی بودن دخترم از یادم بره میخوام همیشه یادش برام همینطوری که هست بمونه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

میترا مامان ایلیا
27 آذر 92 2:00
سلام زهرا جون. خوبی عزیزم؟ چندبار خواستم دوباره زنگ بزنم حالتو بپرسم ولی نخواستم مزاحمت بشم. گلم خدا بهت صبر بده. فقط. اینو بدون همه دوست داریم و نگرانتیم. خیلی مواظب خودت باش. سعی کن تو خونه تنها نباشی یه مدت عزیزم. من مطمئنم که تو مامان خوبی هستی و خواهی بود. خودت و سرزنش نکن. مصلحت الهی بوده. قربون خدا برم. خودش بهتر از هرکسی میدونه الان چه حالی داری. خودش کمکت میکنه. فدات شم. مراقب خودت باش دوست خوبم
غنچه
29 آذر 92 14:38
زهرا جان اصلا با این فکرها خودتو آزار نده مطمئنا خواست خدا اینطور بوده. میدونم امتحان خیلی سختیه ولی امیدوارم باموفقیت این امتحان پشت سر بذاری انشالله خداوند طعم شیرین مادر شدن و دوباره بهت میچشونه و همه ما میدونیم که تو بهترین مامان واسه یسناکوچولو بودی اونم الان پیش فرشته هاست...... جاش خوبه و دوست نداره ببینه مامانش ناراحته و غصه میخوره خدا بزرگه..................... به خدا توکل کن منم دعات میکنم یاعلی
ریحانه
11 دی 92 15:04
شکسته هاي دلت را به بازار خدا ببر، خدا، خود بهاي شکسته دلان است.
مستان
11 دی 92 16:06
قوربون دلت زهار ........
رها زی زی
23 بهمن 92 20:25
چی بگم زهار جونم که مرهمی بشه برای دلت فداتشم فقط میخوام بهت بگم که واقعا خدا عاشقته که اینطور امتحانت کرده توام توکل کن به خودش.. هروقت میام تو وبت کلی اشکم و درمیاری کی میشه بیام با خنده هات بخندم ایشالله به زودی.....