نینی عاشق و نینیش و باباش

یه ماهه ندارمت ...

1392/10/12 16:17
نویسنده : نینی عاشق
532 بازدید
اشتراک گذاری

http://8pic.ir/viewer.php?file=65536219434267651316.jpg

سلام گل من

سلام عشقم جونم نفسم عمر من سلامممممم مامانم سلام یسنا خانومم

مامانی یه ماهه شدنت مبارک یه ماهه که فرشته شدیاااااااااا گل کوچولو 

مامانی خیلیییییییییییییی بی وفایی خیلییییییییییییییی

اشکای منو نمیبینی؟؟؟ ناله هامو نمیشنوی؟؟؟ اصلا منو یادت هست گل من؟؟؟

یسنا خانومی اخ چقدر دلم میخواست داشتمت مامان چقدر دلم میخواست بودی عسلم 

دیگه کم اوردم مامانی حس میکنم تاب تحمل کردنش هرروز سخت تر میشه 

حس میکنم الان دیگه هرچی میگم خدایا شکرت خدایا راضیم به رضات همش از رو زبونمه 

دلم میخواد فقط بمیرم و بیام ببینمت گلممممممم دلم داره میترکههههههههههه مامان کجایی اخه؟؟؟؟؟؟؟

خدا دلم ازت گرفته گل من الان باید یه ماهه باشه باید پیشم باشه اصلا نهههههه خدا الان باید تو دلم باشه

هنوز زوده بخواد به دنیا بیاد خدااااااااااااااا چرا اخههههههه چراااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چون بچه خیلی دوست دارم؟چون میدونی همه چیزو تحمل میکردم برا بودنش؟؟؟خدااااااااااااااااااا دیگه کم 

اوردم خدا تو که دوبار ازم بچه هامو گرفتی خدا خدا من که همش گفتم راضیم به رضای تو پس چی شد؟

خدا اگه امتحانه خیلییییییییییییییییییییییییییییییی سخته بیشتر از تحمل منه خدا خدا منم ببر پیش دخترم

خدا نمیخوام زنده باشم من دخترمو میخوام خداااااااااااااااااااااااااااااااااااا

چقدر دیگه صدات کنم ؟چقدر ؟اخه هرچیزی حدی داره خدا من تحملم در همین حد بود دیگه نمیتونم

وقتی یکیو میبینم به بچش شیر میده میشکنم خدا حتی وقتی شیر خشک به بچه هاشون میدنم من 

خورد میشم میدونی چرا ؟چون با دست خالی شیر دارم  چون بدون شیرخوار تو سینههام شیر هست خدا

خدا وقتی یکی قربون صدقه بچش میره بغض گلومو میگیره الهی دورت بگردم دخترم الهی برات بمیرم 

قربون دست و پای کوچولوت برم اخه کجایی؟؟؟؟؟؟ چرا رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟

خدا میشه منو ببری پیش دخترم؟میشه فقط من باشم و دخترم ؟خدا دلم براش تنگ شده دلم برای 

تکون خوردناش یذره شده 

دلم خیلیییییییییییییی گرفته همه میگن خواست خداس حکمت خداس خودمم میگم ولی دیگه تحملم

تمومه بجای اینکه داغش کم بشه هر روز بیشتر اتیشم میکشه 

خدا داغش به دلم موند که به دخترم شیر بدم داغش بدلم موند که بغلش کنم بوش کنم بوسش کنم یه 

دل سیر از بودنش لذت ببرم الهی بمیرم برای دخترم که نیومده پرکشید و رفت مامانی عاشقتممممممم

خدا ببخش منو فقط دلم گرفته بود فقط دلم تنگ شده بود....

دخترکم گلپرکم عزیزکم عروسکم یه ماهگیت مبارک.........

http://8pic.ir/viewer.php?file=24575277674330169276.jpg

           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

آسمان
22 دی 92 9:40
خواهر گلم اونقدر بی تابی نکن ان شا الله خدا دوباره یک نوزاد خوشگل و ناز بهت میده .ما در فامیل کودکی داریم که به مدت 11 سال فقط بهش آب و غدا دادیم تا اینکه هفته گذشته به کما رفت مادر این کودک پیر شده ازبس که این پسر را گذاشته و برداشته حالا بعد این همه سال اونو از دست میده البته خدا یک دختر سالم هم بهشون داده .خواهر گلم سرتو درد نیارم هر کار خدا یه صلاحی توشه . راضی باش به رضای خدا . اینقدر هم بیتابی نکن اگه ناراحتی اعصاب بگیری دیگه خوب نمیشی که بخوای دوباره نینی دار بشی الن بخاطر آلودگی هوا و این پارازیتها این اتفاق واسه خیلی از مامانا میوفته تو تنها نیستس .خدا بزرگه
آسمان
22 دی 92 9:45
من این وبلگو میخونم تا دوباره نوشته هاتو ببینم که نی نی ناز داری. حالا پاشو از همین حالا تمام تلاشتو بکن که زندگی جدیدی را شروع کنی راستی اینبار یو گا بارداری برو . منم 33 سالمه تازه سال دیگه میخوام اقدام کنم نی نی دار بشم آبجی جونم . به امید اون روز بوس بوس
میترا مامان ایلیا
25 دی 92 0:05
سلام زهرا جونم. خوبی عزیزم. قربونت برم آنقدر خودتو اذیت نکن. میدونم واقعا تحملش سخته.ولی اینطوری خودتو از بین میبری گلم.ایشالله خدا یه نینی دیگه بهت میده اونوقت همه چی یادت میره عزیزم. فدات بشم.
آسمان
26 دی 92 8:37
خواهر گلم کجائی؟
نینی عاشق
پاسخ
سلام عزیزم خوبی ممنون که بهم سر میزنی خانومی یه ادرسی چیزی از خودت برام بزار
غنچه
28 دی 92 19:21
سلام زهرا جونم توروخدا اینقدر خودتو اذیت نکن از خدا میخوام که بهت صبر بده و دلتو شاد کنه اگه قابل باشم واست دعا میکنم مواظب خودت باش التماس دعا
آسمان
7 بهمن 92 8:58
سلام خواهر گلم من هر روز میام وبتو نگاه میکنم .ببینم چکار میکنی. راستی یه مطلب جدید بزار بگو که الان خوب خوبی زهرا جونم به امید آینده بهتر خواهر گلم
آسمان
7 بهمن 92 11:55
سلام این آدرس وبلاگ منه www.mammi.niniweblog.com
آسمان
7 بهمن 92 14:51
زهرا جان من این وبلاگو درست کردم بعد نمیدونم چرا دلم گرفت پاکش کردم .گفتم هر وقت نی نی خواستم میام وب درست میکنم. راستی من به این سایت زیاد میام سر میزنم
آسمان
10 بهمن 92 8:54
سلام زهرا جان نمیدانم چرا دیگه نمیای اینجا راستش امروز اومدم یه خبر خوب بهت بدم یه دوست داشتم مثل تو الان داره میره یوگا خانم دکترش گفته اگه اینجوری تلاش کنی و روحیه خوبی داشته باشی با توکل به خدا میتونی تا تابستون باردار بشی
رها زی زی
23 بهمن 92 20:30
ای کااااش خدا این همه بی تابیتو ببینه خدااایا خودت نگاه به بنده هاااات کن ایشالله خبر خوش خبریتو تو وبلاگت ببینم..
میترا مامان ایلیا
28 بهمن 92 0:42
سلام عزیزم؟ خوبی زهرا جونم؟ دلم برات خیلی تنگ شده.خیلی بی وفا شدی.دیگه به ما هم سر نمیزنی! ایلیا میگه خاله زهار دیگه دوسم نداله ایشالله زود وبلاگتو با کلی خبرهای خوب پر کنی عزیزم.دوست داریم