نینی عاشق و نینیش و باباش

اسفند لعنتی

1392/12/18 19:04
نویسنده : نینی عاشق
594 بازدید
اشتراک گذاری


http://8pic.ir/viewer.php?file=83175974258899231809.jpg

 

 

سلام گلم

سلام نفسم سلام عمرم سلام جونم 

خوبی خانومم بدون من خوش میگذره بهت نفس مامان گریه

خانومیه بی وفا اسفند اومده ماهی که قرار بود بغل بگیرمت قرار بود بوت کنم بوست کنم اروم جونم بشی

قرار بود همراه و همدردم بشی مامانی قرار بود مونسم باشی قرار نبود تنهام بزاریااااگریه

نفس مامان این روزا روزای اومدنت باید باشه ولی تو نیستی دستای منم خالیه گریه

چقدر برای عید امسال نقشه داشتم چقدر عیدو با تو تجسم کرده بودم مامانیم برات کلی لباس خریده بود

که عید تنت کنی خوشگلکم گریه

الان تو نیستی چجوری عیدو بگذرونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟چجوری تحمل کنم سال تحویل بدون تورو؟؟؟؟؟؟

همه نینیا اومدن بغله ماماناشون ولی تو بی وفایی کردی ازت ناراحتمگریه

اره ناراحتم ازت ولی خیلیییییییییییییییی دوست دارم خیلییییییییییییییییییییی

روزی نیست بی یاد تو شب بشه شبی نیست بی یاد تو خوابم ببرهنگران

هر سری میام سراغ وبلاگت از اولش تا اخرش اشک میریزم کاش توهم اشکامو ببینی کاش یشب بیای 

بخوابم کاش میتونستم یبار فقط یبار بغلت کنم گریهافسوسگریه

مامانی این روزا حالم خیلیییییییییی بده خیلی بد وقتی فکر میکنم میتونستم داشته باشمت ولی

نیستی دلم اتیش میگیره

ای خدااااااااااااا یکم ارومم کن

دخترکم خوشگلکم خیلی دوست دارم یسنا خانومم عاشقتم نیستی  ولی همیشه بیادتم

http://8pic.ir/viewer.php?file=50981883404861213486.jpg

 عاقبت در یک شب از شبهای دور

کودک من پا به دنیا مینهد

ان زمان بر من خدای مهربان

نام شور انگیز مادر مینهد

بینمش روزی که طفلم همچو گل

در میان بسترش خوابیده است

بوی او همچون عطر پیک یاسها 

در مشام جان من پیچیده است

پیکرش را میفشارم در برم

گویمش چشمان خود را باز کن

همچوعشق پاک من جاوید باش

در کنارم زندگی اغاز کن....

گریهگریهگریهگریهگریه

هربار که این شعرو میخونم داغون میشم میگم خدا ینی میشه ینی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دختری از خدا بخواه زودتر منو از این دنیا راحت کنه دلم برات تنگ شده یسنای من

http://8pic.ir/viewer.php?file=03080891085193205044.jpg

مامانی عیدت مبارک گریهکاش پیشم میموندی یا منو با خودت میبردی کاش عیدو پیش هم بودیمگریه

دیگه نمیام اینجا بنویسم یا لااقل حالا حالاها نمیام دیگه فقط تو دلم نگه میدارم دردامو فدات شم

عاشقتم دخترکمممممممممممماچماچماچگریه

http://8pic.ir/viewer.php?file=41097143123197869764.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

رخساره
20 اسفند 92 1:01
قربون دلت برم زهرا جون خدایا ازت میخوام یه نی نی بزاری تو دل دوستم و براش نگهش داری خدایا با دل شکستم ازت میخوام دل دوستمو شاد کنی خدایا با این اشکای رو گونم ازت میخوام دامنشو سبز کنی خدایا...
مامان ستایش
23 اسفند 92 12:51
زهراجون توروخدا دلتو قوی کن با این همه غصه به جایی نمیرسی تازه یسنارو هم ناراحت میکنی ناامید نباش ازخدابخواه شک نداشته باش خدا دست خالی برنمیگردونت ای خدای کریم تورو به دل پاک دخترم قسم میدم دوست منم تو سال جدید مادر بشه یارب العالمین
میترا مامان ایلیا
27 اسفند 92 16:28
قربون دل شکستت بشم زهرا جونم.امسال خیلی سال سختی رو گذروندی.از ته دل دعا میکنم سال بعد سال خیلی خوبی باشه و خدا یه فرشته کوچولو بهت بده.فدات شم آنقدر خودتو اذیت نکن.همه چی اونطور که میخوای میشه.من مطمئنم. خدا صداتو میشنوه .عیدت مبارک باشه عزیزم.دوست دارم
مامان غنچه
21 فروردین 93 12:03
زهرا جون سلام خیلی دلم گرفت.... انشالله خدا بهت صبر بده و بزودی دلتو با یه فرشته ی دیگه شاد کنه از رحمت خدا ناامید نباش منم اگه قابل باشم دعات میکنم عزیزم مواظب خودت باش
مامان رخساره
31 شهریور 93 1:16