نینی عاشق و نینیش و باباش

اولین روزای انتظار

1392/4/4 10:59
نویسنده : نینی عاشق
143 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام نینیشم 

کوچولوی نازم از این بعد قرار اینجا جایی بشه برای انتظارم 

رفتم دکتر و همه چی خوب بود و اماده برای ورود شما امید وارم زود زود بیای و انتظارم طولانی نشه 

فقط از خدا میخوام که تورو سالموصالح بهم بده حتی اگه انتظارم کلی طول بکشه دیگه نمیخوام به خدا بگم

زود نینیشمو بده که خدا هم زود ازم بگیرت نگراندیگه طاقت ندارم اون روزا تکرار بشه گریه

الان دورو برمون پر نینیه همه یه نینی توی راهه که ایشالله شنبه به دنیا میاد هورادلم میخواد زود زود بیاد

که برم ببینمش و بوش کنم شاید یکم اروم بشم ولی میترسم از اینکه اونجا نتونم جلوی اشکامو بگیرم ولی

همه سعیم اینه کسی ندونه تو دلم چه خبرهمشغول تلفن

ببخشین قرار بود از انتظار بگم و دلتنگی نکنم نمیشه ولی میتونمنیشخند

نینیشم عشقم عمرم نفسم جونم منتظرتم با تمام وجودم منتظرتم ینی منتظرتیم باباشم منتظره 

نینیش کوچولو اونجا که هستی خوب استراحت کن که اگه بیای پیشم همش میخوام مواظبت باشم اونم 

فقط تا 12 ماهبازنده نه ماه بارداری سه ماه اول اومدنت بعدشم همش میخوام بخورمت خوشمزهمطمئنم یه 

لحظه هم زمین نمیزارمت اخه خوب عاشـــــــــــــــــــــقتــــــــــــــــــــــــــــمماچ

بیا عسلم بیا نفسم فقط وقتی اومدی برای همیشه پیشم بمون دیگه نرو دیگه تنهام نزار من از خدا اینو 

میخوام تو هم بخواه فرشته

راستی نینیشم پنج شنبه ینی 6/4/92عروسی عمو هادیه تشویقواییییییییییییییییییییییی کلی خوشحالم 

ایشالله خوشبخت بشن کلی خودمو اماده کردم کلی کار دارم و اینکه میخوام خوشمل ترین باشم مژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عاطفه
4 تیر 92 11:03
سلام عسیسم ان شاالله نی نی زود زود میاد....من و نی نی نازم برات دعا میکنیم....