نینی عاشق و نینیش و باباش

15 هفته و 4 روزمونه هورااااا

1392/7/7 15:12
نویسنده : نینی عاشق
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

سلام دخمل طلای منماچسلام عشق کوشولوniniweblog.com

خوبی گشنگ من من که خوبم فیکر میکنم توخم خوبی ینی ایشالله که خوبیniniweblog.com

مامانی دیروز ینی ٦مهر وقت دکتر داشتیم منم چند روزی بود که استرس داشتم اعصابمم این شکلی

بودniniweblog.comخخخ نمیدونم چرا ولی کلا اون چند روزو استرس داشتم همیشه وقتی نزدیک وقت دکتر میشه

هم استرس دارم هم خیلییییییی خوشحالم که میرم دکترو سونو میکنه و میبینمت عسیسممممبغل

خوشکل خانومی بگم از دیروز که من کله سحر بیدار شدم خوابالو خوابالو niniweblog.comکارامو کردم و اماده شدم که

با باباش بریم دکتر niniweblog.com

خلاصه رفتیمو نوبتمون شد و رفتیم پیش دکی جواب از غربالگری رو بهش نشون دادیم و اونم تائید کرد که

خداروشکر همه چیز خوبه و مشکلی نیستniniweblog.com بعدشم گفت که بیا وزنت کنماسترسووووووی

میترسیدم بگه کلییییییی وزنت زیاد شده ولی خداروشکر گفت که وزنت اضافه نشده niniweblog.comو این

خیلی خوبه چرا؟؟؟؟؟؟/ چون من همینجوریم توپولوهم ابلههمون بهتر که هنوز اضافه نشدممم هورااااا

بهدشم گفت برو سونوت کنم استرسوایییییی دوباره اون ترسه اومد فقط میگفتم خدایا همه چیز خوب

باشه خواهش میکنم بعد میگفتم خدایا هرچی بشه توکلم به توئه راضیم به رضای تونگرانبعدش که اماده

شدد دکی اومد سونو کردوووووووووو دیدمتتتتتتتتتniniweblog.comهورااااااااااا فدات بشمممممم مامانیییی

که بزرگ شده بودی و خداروشکرررررر همه چیز خوب بوددد خدایا شکرتتتتتتتتت

بله خانوم طلا همه چیز خوب بود خداروشکر و من خیالم راحتتر شد یسریی سوال جواب کردیم و کارامون

تموم شد و اومدیم وبرعکس سری قبل که سونو رفتیم این دفعه خانومی نشسته بودیniniweblog.com

تازه خانوم دکی صدای قلبتم گذاشت شنیدمممممممniniweblog.comو کلیییییی من کیف کردممممممممم

تازه باباشم که دیگه کلی حال کرده بود فقط میخندیدو این شلکی بودniniweblog.com

خداروشکر که همه چیز خوب بود

وقت بعدی دکتر هم ٦ ابان ماه هست

اوففففف بگم وقتی اومدم خونه خوابم برد تا ساعت دوازدهniniweblog.com وقتی بیدار شدم سرم درد میکرد و کم کم

هی بیشتر شد و تا شب سرم درد میکردniniweblog.comیکوچولوهم دلم درد میکرد فکر کنم بخاطر سونو بود چون

هر وقت میرم سونو همینطوری میشم ولی بازم استرسی بسی زیاد اومده سراغم niniweblog.com

خداجونم شکرت خدایا به خاطر همه داده هات ممنونمممم خدایا شکرت خدایا راضیم به رضای تو هر چی

بشه من توکل به خودت دارم خدایا شکرتتتتتتتتتت

نینیش مامان دخمل طلای مامانniniweblog.comمن و باباش خیلیییییییی دوست داریم مواظب خودت باش گوگولیه

من بوسسسسس بوسسسسس بوسسسسس

پ . ن:

دوستای گلی که اینجارو میخونین اینجا خاطراتی هست که دوست دارم بمونه برای منو نینیشم روزای

خوب و بدی که داریم میخوام برامون بمونه شاید یکم طولانی بشه نیشخند

پ . ن ٢:

ممنون از دوستای گل خودم که همیشه پیش ما میان و برامون نظر میزارن ممنونم از همتونماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

nini1
7 مهر 92 15:19
سلامممممممممممممممم چه مامانی و دخملی مهربونی خدا حفظتون کنه البته بعلاوه بابایتون. مامانی مهربون واسه نی نی دار شدن منم دعا کنید لطفا ، به دخمل طلا هم بگید دعا کنه
azin
17 مهر 92 19:39
سلام نینیش خاله خداروشکر عزیزم ایشالا عکسای نازتو اینجا ببینیم و کلی قربون صدقت بریم بووووووووووووس
میترا(مامان ایلیا)
19 مهر 92 15:42
شلام زهرا جوووووووونم.خوبی؟نینی خوبه؟فرصت نمیکنم بیام کلوب گفتم یه سر به وبلاگت بزنم تا از حالتون باخبر بشم.ایشالله این هفته های باقی مونده هم به خوشی سپری بشه عزییییییزم
رخساره
23 مهر 92 20:14
سلام زهرا جووونی و دخمل نانازش استرس نداشته باش عزیزم استرس از همه چی بدتره میدونم که دخملیت صحیح و سالم میاد بخلت مواظب خودت باش بووووس بوسس واسه دخمله طلا