نینی عاشق و نینیش و باباش

دوباره رفتم دکترهورااااااااااااااااااا

1391/12/19 14:13
نویسنده : نینی عاشق
139 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

سلام مامانم سلام عشقم سلام نانازم سلام همه کسم سلام عمرم

وایییییییییی خیلییییییییییییی خوشحالم خیلییییییییی

امروز رفتم دکتر بعد از سه هفته انتظار کشندههههههههآخ

دکتر تا منو دید گفت خدارو شکر من یه بار این دخترمونو با لب خندون دیدم به باباشم گفت شماکه همیشه خوش

خنده اییییییییییزبان

بعدشم گفت چه خبر گفتم دوبار این نینیش مامان دلمو لرزونده و نشونه های بد نشونم دادهنگران

گفت طبیعیه اوایل راه همیشه همینطوریه اولین روز اخرین دورت کی بوده؟ گفتم ٦/١١/٩١ ولی به خاطر دارو ها

مطمئنم نینیشم ١٨ روز دیر تر اومده هااااااا گفت اکشال ندارههههههه باید بدونم که تااخر راه کارش داریم و گفت

برو بخواب سونوت کنم منم این شلکی شدماسترس

رفتم حاظر شدم برای سونو دیدم تا دستگاهو گذاشت گفت خدارو شکر نینیشت بزرگ شده الانم ٦ هفتشهقلب

الهی من فدات بشم نینیشمممممممممم الهی قربون اون طپش قلبت برم مامانم که دکی میگفت طپش قلب

قابل مشاهده است فدای قلب کوچولوت بشم مامانیییییییییییییی الهی ١٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ سال قلبت به خوبی

بزنه همیشه بزنه برام مامانمممممم نینیش طلایه  من کوشولویه خوردنی من واییییییییی نمیدونی چگده من

خوشحالم خوشحالم که ضربان قلب کوچولوت قابل روئیته امیدوارم زود زود هفته ها و ماههای باقی مونده با

خوبیو شادی بگذره و تو زودی بیای ببلم فدات بشمممممم واییییییییی دلم میخواد جیغغغغغغغغغغ بزنم از

خوشحالییییییییبغل

خدا جونم عاشقتممممممممممممم خدا جونم عاشقتمممممممممم خدایا شکرتتتتتتتتت خدایا ممنونتم هر

چقدر شکر کنم بازم نمیتونم جبران کنم این همه بزرگیتو خداجونم شـــــــــــــــــکـــــــــــــــــــــــــــــــرتتتتتتتتتت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ناتی
7 اسفند 91 22:36
آخیششششششششششش خیالم راحت شد. امروز همه ش تو فکرت بودم. میخواستم ببینم رفتی دکتر چی شد. خدا رو هزار مرتبه شکر
ریحان
9 اسفند 91 0:47
سلام عزیزم....خداروشکرکه قلب نی نی ات میزنه.. خداروشکرکه به خواسته ات رسیدی...