نینی عاشق و نینیش و باباش

یه هفته خوب

1392/4/28 19:17
نویسنده : نینی عاشق
135 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام 


سلام نینیشمممممممبغل


سلام مامانی خوبی قلبونت برم؟؟؟ماچ


یه هفته گذشته و بهد از یه هفته خوشمل یه مامان تنبل اومده که ثبت خاطرهکنههیپنوتیزم

 

کلی خوش گذشته این یه هفتهمژه


اول از همه باید بگم که یکشنبه تفلد باباش بوددددددد الهی قلبونت بلم باباشم قلب


تفلدت مبالک ایشالله هزار ساله بشی ایشالله همیشه سایه ات بالا سرمون

 

باشه عشقممممممماچقلبماچقلبماچ

 

مامانی برای باباش یه کیک کوشولو خریدم و شمع سال تفلدش ینی 29 هورا

 

ولی از اونجایی که الان بنده یکمی شیمکو شدمخجالت و همش دلم یه چیز 

 

خوشمزه میخواد نتونستم تحمل کنم که اول عکس بگیریم بعد کیک بخوریم

 

و این شد که الان عکس نداریم خخخخخنیشخند

 

نینیشم الان ماه رمضان است و من عاشقققققققق این ماهم چون همش

 

داریم میریم مهمونی و کلیییییییییی حال میدهزبان

 

مامانم عمه جونات فهمیدن که تو هستی خجالت

 

دیشبم خونه عمه سارا بودیم تا سحر موندیم و کلی خوش گذروندیمعینک

 

تا ساعت 11 هم خوابیدم ولی بگم از باباش خان که تا ساعت 5 خوابیدآخ

 

و الانم منو تهنا گذاشته رفته هایپر سان  عصبانی تازه شبم میخواد بره والیبال

 

ولی مهم نیست دیگه من تهنا که نیستم تورو دارم وقتی تو باشی تنهایی

 

جایی نداره عسیس دلمقلب

 

هرروز خدارو بخاطر داشتنت شکر میکنم و میگم خدا راضیم به رضای تو خودت

 

نینیشمو برام حفظ کنبغل

 

مامانی من برم که افطار رو برای بابایی باید درست کنمبای بای

 

نینیشم عشقم عمرم نفسم همه کسم عاشقتمممممممم ماچ

 

خدایا شکرت بخاطر همه چیزهایی که بهم دادی 

 

 بعدا نوشت:

 عصبانی   بعد از سه بار نوشتن تونستم این مطلبو بفرستم واییییی تا نصفشو مینوشتم میترکید

خوب شد که من سمج ترم و الان این مطلبو تموم کردماز خود راضی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی
17 مرداد 92 15:11
سلام خانومی خوبی؟ من بی وفام یا تو؟ چند روز پیشا توی یکی از تایپیکا دیدمت و بارداریتو تبریک گفتم اما جوابمو ندادی. خیلی خوشحال شدم که بارداری. ایشاا... تا نه ماه دیگه نی نی رو صحیح و یالم بغل میگیری. درباره عکس سیسمونی هم دو دلم. نمیدونم بذارم یا نه.