نینی عاشق و نینیش و باباش

محرم

1392/8/22 21:30
نویسنده : نینی عاشق
344 بازدید
اشتراک گذاری

http://8pic.ir/viewer.php?file=90416865027617749765.jpg

 

 

 

سلام سلام

سلام گل مامان سلام دخمل مامان سلام قشنگترینم سلام عشقم سلام عمرم سلام جونمممم

خوبی دخملی؟

مامانی طلا دوشنبه رفتیم با باباش سونو و تو گل خوشبوی زندگیمونو دیدیم واییییییییی مامانی فدای اون

دست و پای کوشولوت برم عشخمممم خیلی خوب بود ایشالله همه چیز خوب باشه ایشالله از این به بعد

همه چیز عالی و خوب و خوبتر باشه مامان 

تازه سن شما گل گلیو چند روز بزرگتر گفتمتفکر منم کلی خوشششششششششحال شدمنیشخند

مامانی محرم شروع شده ولی من و شما نمیتونیم بریم هیاتنگراندلم میخواست میرفتم یه دل سیر گریه 

میکردمگریهدیشب پای تی وی کلی گریه کردم واقعا سبک شدم ولی بازم کاش میشد برم هیاتناراحت

فردا عاشورای امام حسینه دخملم گریهاین اولین محرم و عاشورای زندگیه شماس خانومی مامانی 

برای خودتو منو بابایی خیلیییییییی دعا کن فرشته ی من برای همه یییییییییی کسایی که منتظرن برای

همه کسایی که حاجت دارن مریض دارن مامانی الان شما فرشته ای برای همه دعا کن خوشملکمفرشته

ولی اصلی ترین دعات مامان ظهور امام زمان عج باشه فرشته

مامانی عاقبت بخیری خودتو و مامان و بابارو بخواه از خدا قشنگممممممم

بابایی قول داده فردا ببرمون دسته هارو ببینیم لبخندخیلییییی منتظر فردا هستم که بریم و دعا کنیم و خالی

بشیم 

مامانی عاشقتم دخملم ینی عاشقتیم بوس بوس بوسسسسسسس مواظب خودت باش گل نازم

 

http://8pic.ir/viewer.php?file=84861146502990484982.jpg

 

خدایا 

ای خدای مهربون خودت از دلم با خبری ای خدا دلمو اروم کن خدایا هرچی صلاح تو باشه من با جون و دل 

پذیرا هستیم خدایا تو صلاح مارو بهتر میدونی پس راضیم به رضای تو خدایااااااااگریهگریهگریه

خدا نمیخوام هیچی درموردش بگم میخوام فقط خودمون درگیرش باشیم خودت بهتر کن شرایطو 

خودت کاری کن راحتتر باهاش کنار بیایم خودت کاری کن راحت باشه پذیرفتنش 

خدایا اصلا خودت کاری کن اشتباه باشه همه چیز خوب خوب باشه خدایاااااااااااا

خدایا عاشقتم خودت دخملمو دادی بهم خودت سالمو سلامت برام نگهش دار امین.

 

پ . ن :

دخملم راه امام حسین ع بهترین راه بوده و هست گل من یادت باشه میخوام همیشهحسینی باشیماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامی
24 آبان 92 14:56
کی به دنیا میاد
میترا مامان ایلیا
25 آبان 92 19:01
سلام عزیزم. خوفی زهرا جونم؟ عزیزم همه چی خوب پیش میره؟ فدای علوس خوشگیلم بشم من. مواظب خودت و کوچولو باش عزیزم. دیگه چیزی به اومدنش نمونده
سیسا مامانی
29 آبان 92 16:26
سلام زهرا جونم این روزا روزای خیلی خوبیه از امام حسین بخواه که از طرف شوما دعاهاتونو آرزوهاتونو به خدا بگه که زودتر مستجاب بشه . دخملی هم داره با صبر مامانیش و باباییش با دعا های شوما این روزا رو طی میکنه ناراحتش نکن چیزی نمونده دیگه ایشالا با هم نی نیامون سالم میان بغلمون به امید اون روز بوس
سیسا مامانی
29 آبان 92 16:28
راستی بلینک که من لینکیدمت